مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ

بهبود پیش‌رونده یاProgressive Enhancemen فلسفه‌ای طراحی سایت در مشهد میباشد که یقین می دهد اشخاص فارغ از اعتنا به دستگاه‌شان، دسترسی سادگی به داده ها خواهند داشت، چون بر شیوه تشکیل داد اینترنت‌وبسایت خویش تمرکز داراست.

فلسفه بهبود پیش‌رونده

طبیعی میباشد که آغاز بخواهید پیاده سازی را برای جدیدترین و شایسته ترین مرورگرها اجرا دهید. این مفهومی به اسم تنزل مناسب میباشد، بدان مفهوم که شما آغاز آن را برای جدیدترین مرورگرها و حفاظت از جدیدترین تکنولوژی‌ها می‌سازید. آن گاه اینترنت‌تارنما را برای مرورگرهایی که کارکشته و حامی‌کننده نیستند مهیا می‌سازید. این یک شیوه از بالا به ذیل میباشد که در صدر شما جدیدترین و شایسته ترین مرورگرها را دارید. آنگاه به سمت مرورگرهای معدود‌اقتدار و سطح ذیل بروید و مطمئن گردید که وب سایت تا حد قابلیت و امکان با آنها عالی فعالیت می‌نماید.

این روش بعدا تحت پرسش رفت. عموم عشق‌مند به تنظیم محتوا برای همگی مرورگرها بودند، اصلی عدم وجود کدام مرورگر. آنان عشق و علاقه‌مند به بهبود قابلیت و امکان به کار گیری و رفع عدم امکان در مرورگرهای موبایل بودند. مقصود آ‌ن‌ها این بود که محتوا را سوای اعتنا به مرورگر در دسترس قرار دهند. و تنزل مناسب به سادگی اذن این عمل را نمی‌بخشید.

اصطلاح بهبود پیش‌رونده بوسیله Steve Champeon و Nick Finck برای ارائه SXSW 2003 ابتکار عمل شد، که آنها معنا عالی و موثرتری را برای بسط اینترنت‌تارنما‌ها توضیح دادند. این یک راه و روش از تحت به بالا بود، جایی که شما آغاز یک اینترنت‌تارنما را گسترش می‌دهید تا هر مرورگری بتواند به راحتی به آن دسترسی داشته و به عبارتی نتیجه ها ظریف را به دست آورد. آن گاه شما لیست مرورگرها را بالا می برید تا خصوصیت‌هایی را به اینترنت‌وب سایت اضافه نمائید، مانند کارتن‌ها برای مرورگرهایی که میتوانند از آن هواخواهی نمایند. این فرمان ضمانت می‌نماید که کلیه مرورگرها می توانند محتوای یکسانی را به یوزرها خویش نماد دهند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 17:34

یکی ابزارهایی که به صورت انقطاع طراحی سایت در مشهد قادر است به شما در جاری ساختن کارهایتان یاری دهد، آنالیز لیست میباشد. شما می توانید در دفتر خویش به طور‌های متفاوت از اشکال ارزیابی لیست ها به کار گیری نمائید، از جمله تحلیل لیست وظایف نیروی کار تازه یکی گونه های این به کار گیری‌هاست. اما که وظایف متفاوتی وجود دارا‌هستند که میتوانید در بررسی لیست خویش چهت نیل به هدف ها متفاوت از آنان استعمال فرمائید.
به شما توصیه می‌کنیم به برگه سرویس ها ساخت و ساز محتوا جهت توصیه محتوا نظارت لیست موردنیاز خویش رجوع‌کنید

اعتنا بدین نکته به ما تذکر می‌نماید که گونه های مختلفی از پوسته‌های مهیا برای تهیه و تنظیم محتوای بررسی لیست وجود دارا هستند، تنها کافی میباشد که بدانید شما به چه نوعی از تحلیل لیست احتیاج دارید. به‌دنبال ما مثال‌هایی از بررسی لیست را برای شما مهیا کرده‌ایم تا در شکل نیاز بتوانید از آنان به کارگیری فرمایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 13:42

کرک کردن پسورد به طور آفلاین برای پسوردهای طراحی سایت در مشهد کوتاه عمل حدودا راحتی میباشد ولی با ارتقا تعداد حروف به شغل رفته در راز عبور معمولا این فعالیت به طور نمایی مشقت بار خیس و وقتگیر خیس میگردد. مثلا در‌حالتی که شما بدانید که فردی دارنده یک راز عبور 5 کاراکتری میباشد که کلیه آنان از حروف خرد تشکیل‌شده میباشد آن‌گاه تعداد تک تک پسوردهای ممکن 26^5 خواهد بود( 26 صحبت ممکن که در هر کاراکتر می‌توانند قرار بگیرند) که موازی عددی مساوی 11,881,376 شود.

درحال حاضر در شرایطی‌که فردی دیگر از 11 کاراکتر برای راز عبور خویش استعمال نماید که همه آن‌ها حروف خرد باشند تعداد پسوردهای ممکن موازی 26^11 خواهد بود که موازی عددی هم اندازه 3,670,344,486,987,776 خواهد بود. وقتی که شما حروف تعالی، حروف خاص و اعداد را نیز به پسورد خویش اضافه فرمائید تا پسورد شما کرک خواهد شد. در واقع شما با این فعالیت سبب می‌شوید تا قابلیت و امکان توفیق هر که با نحوه حمله brute force پسورد شمارا کرک میکند حدودا صفر باشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 13:42

کاهش محتوا را میتوان از شایسته ترین منش های seo شیت اولیه تارنما طراحی سایت در مشهد دانست. معمولا یک کدام از انگیزه های مهم معدود بودن سرعت لود برگه نخستین وب سایت، وسعت بالای محتوای آن میباشد. به این ترتیب با کاهش پستها، عکس، متن و... به راحتی میتوان امداد کرد تا سرعت بار گذاری وبسایت در شیت اولیه ارتقا یابد.

seo تصاویر 
تصاویر از مهم ترین انگیزه های کاهش سرعت بار گذاری وبسایت به شمار می‌روند. با ابزارهایی از جملهwp-smushit  به راحتی میتوان وسعت تصاویر مو جود در یک وب سایت را کاهش بخشید. از مزایای wp-smushit میتوان به کاهش خود کار وسعت تصاویر سوای اینکه چگونگی تصاویر کاهش یابد.

تحقیق پلاگین های جان دار در وب سایت 
هر وبسایت وردپرسی نیاز به پلاگین های مختلفی دارااست تا بتوان بیشترین سود را از آن پیروزی. به همین خیال و خاطر معمولا همگی اشخاص پلاگین های مختلفی را بر روی وبسایت خویش نصب میکنند تا به طور حرفه‌ای بتوانند وب سایت خویش را رئیس کنند. بعضا از پلاگین ها ممکن میباشد دارنده مشکلاتی باشند.

به همین خیال این پلاگین ها بر روی سرعت لود تارنما اثر منفی می‌گذارند. اکنون برای اینکه بتوان متوجه شد چه پلاگین هایی دارنده خلل میباشند، میتوان از پلاگین Query Monitor استفاده نمود. این پلاگین به طور بدون پول در مخزن وردپرس قرار گرفته تا تمامی یوزرها بتوانند از آن استعمال کنند.

فعال‌سازی کش  cache 
وقتی که کش cache فعال می گردد، بخش اعظمی از داده ها تارنما مانند کدهای جاوا اسکریپت، عکس های جان دار در وبسایت و بقیه داده ها بر روی هارد دیسک فرد بازدید کننده ذخیره شود. بنابراین هر وقت که مخاطب دوباره بخواهد از این وب سایت بازدید کند، صرفا داده ها نو از وب سایت ذخیره می‌شود و اطلاعات دردسترس در یاد نیز برای استفاده کننده به اکران نهاده میگردند. این فعالیت سرعت لود تارنما را تا حدود متعددی ارتقاء می‌دهد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 13:51

اولیه از همگی قالبی که در اینجا به شما نشانه طراحی سایت در مشهد دادیم، تنها یک چارچوب کلی میباشد. در حالتی‌که موقع تایپ کردن بیوگرافی خویش حس کردید که می بایست یک‌سری گزاره اضافه نمایید یا این که قسمتی از این پوسته را حذف فرمایید، هیچ اشکالی ندارد این فعالیت را بکنید. تنها یادتان باشد خیلی بیوگرافی خویش را وقت گیر نکنید؛ در حالتی‌که بیشتر از ده گزاره شد، به حرافی افتاده‌اید.
دوم اینکه در شرایطی‌که قصد تایپ کردن بیوگرافی حرفه ای برای رسانه‌های اجتماعی دارید، آنچه گفتیم، بسیار وقتگیر میباشد. تنها کافی میباشد از دو گزاره ابتدایی این پوسته به کارگیری نمائید. داده ها دو گزاره اولیه برای جذب مخاطبان رسانه‌های اجتماعی کافی میباشد: کیستید، چه می کنید وچگونه آن را اجرا می‌دهید و به چه چیزی اعتقاد دارید.
در غایت اینکه بیوگرافی فن‌ایتان می بایست همیشه آپدیت خواهد شد. در‌صورتی‌که توفیق جدیدی به دست آوردید آن را یادداشت فرمائید.
صحت دارد که تایپ کردن بیوگرافی ماهر شغل طاقت فرسا و فرصت‌بری میباشد، اما هنگامی این پیش‌نویس را فراهم نمایید، تمامی چیز مهیا میباشد و بعداز این صرفا بایستی با اضافه کردن علایق تازه و توفیق‌هایتان آن را به روزرسانی نمایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 13:59

گام‌بعدی تایپ کردن بیانیه مطبوعاتی طراحی سایت در مشهد تعیین پوسته مطلوب میباشد.

 در‌حالتی که بیانیه مطبوعاتی شما شبیه با پوسته رایج روزنامهنگاران باشد، شانس نشر آن فراتر می رود.

 نکته قابل توجه: قبل از تایپ کردن بیانیه مطبوعاتی می بایست یک عمل خبرساز ایفا دهید. به عبارت دیگر، اخباری در اختیار داشته باشید که خبرنگاران قصد به نشر آن داشته داشته باشند. از این رو در‌پی موضوعات لبریز طرفداری باشید که درحال حاضر روزنامهنگاران آن را پوشش می‌دهند.

پوسته رایج یک بیانیه مطبوعاتی به صورت پایین میباشد:
• عنوانی که اعتنا عموم را به خویش جلب نماید: یک تیتر جالب اعتنا عموم را به خویش جلب می نماید و به روشنی مورد محتوا را توضیح می‌دهد. آیا این یک محتوای خبرساز میباشد؟ آیا مرتبط با معرفی یک جنس تازه میباشد؟

• حالت: خبرها مربوطه کجا واقعه میافتد ؟ 

• پیشگفتار قدرتمند: اینجا به عبارتی جایی میباشد که محتوای خبر سازتان را در یک گزاره توضیح می دهید.

• بدنه :این قسمت دربردارنده اطلاعاتی میباشد که به ترتیب عنایت بیان میشود. ایده خیر میباشد که از نقل عهدوپیمان در سراسر محتوا برای حمایت از برهان های خویش استعمال فرمایید. 

• درباره ما: یک سری کلمه و واژه در تعریف کمپانی به مخاطبان

• تماس با مطبوعات :اسم و جزئیات تماس هماهنگ کننده رسانه و مدیریت پیوندها. به صورت معمول هر شخصی قادر است با گزارشگر برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرد.

نکته: هیچ فونت مشخصی برای تایپ کردن محتوای خبری نیست. در هر شکل میتوانید از فونت های رایج مانند بی نازنین، میترا و ... استعمال فرمائید.

از پوسته تحت برای تایپ کردن بیانیه مطبوعاتی خویش یاری بگیرید: 
{عنوان جذاب و گیرا}

پیشگفتار قادر

خلاصه بولت دار 1 (در شکل وجود)

خلاصه بولت دار  ۲(در شکل وجود)

خلاصه بولت داره ۳ (در شکل وجود)

{ تاریخ، شهر، استان}

گزاره مقدماتی 

{نقل قول}

گزاره دوم

گزاره سوم

{نقل قول}

 جمله فیض گیری 

درباره ما

اسم مطبوعات:

تلفن:

ایمیل:

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 14:06

در انتهای نوشته‌ی‌علمی بعد از تحقیق طراحی سایت در مشهد مداقه ساخت محتوا به خصوص در قضیه توریسم، به سراغ اجرا این فعالیت یعنی ساخت و ساز محتوا توریسم خوا هیم رفت. در شرایطی‌که با اعتنا به نکاتی که بیان شد خودتان قدرتمند به اعمال این عمل می باشید که خودتان می توانید برای اعمال این فعالیت مبادرت نمایید. البته خیلی از شماها با اعتنا به نکاتی که گفتیم ممکن میباشد تصور کنید فعالیت ساخت‌و‌ساز محتوا توریسم شغل خیلی رنج میباشد. بایستی اعلام کرد آری، عمل ساخت‌و‌ساز محتوا در مسئله توریسم در‌حالتی که هم خیلی طاقت فرسا نباشد ولی مسلما شغل راحتی وجود ندارد! چون شما می بایست خلال داده ها و تسلطی که در قضیه جغرافیا و صنعت تورسیم داشته باشید، می بایست به کتابت و نوشتن محتوا با اعتنا به اصولی که در صدر گفتیم، نیز مسلط باشید. براین اساس، این مهارت کاری وجود ندارد که از دست هر کسی بر بیاید. خلال این، مهمترین موضوع در این‌شیوه شناسایی نیاز مخاطبان میباشد. این که بدانید برای چه گروهی از اشخاص در هم اکنون ساخت محتوا میباشید. سطح تحصیلات، سن، محصول و ... کلیه در‌این تیم مکان می گیرند، که برای این گزینه نیز هر که به ساخت‌و‌ساز محتوا توریسم میپردازد از حوصله و صبر و اعتنا بالایی منتفع باشد.

توصیه ما به شما برای این شغل، امداد تصاحب کردن از یک متخصص ساخت و ساز محتوا میباشد. همانگونه که از اسم آن معلوم میباشد، دارای تخصص ساخت محتوا کسی میباشد که به صورت تخصصی به ساخت و ساز محتوا در مسئله‌های متعدد می پردازد. بدین ترتیب زمانی عمل خویش را به دست دارای تخصص ساخت‌و‌ساز محتوا می‌سپرید چنانچه به اون ورودی صحیح داده باشید، مسلما می بایست درانتظار خروجی صحیح و عالی نیز باشید. کافی میباشد به او موضوعی که در آن قصد ساخت محتوا دارید به همدم مقصود از این فعالیت را نیز بگویید، مطمئنا فیض شغل شمارا شگفت زده خواهد کرد. اما ناگفته نماند تجارب مولف یا این که دارای تخصص نیز درین قضیه می تواند موءثر باشد ولی این فرمان قطعی وجود ندارد. برای این فعالیت کافی میباشد خصوصی به اینترنت‌وبسایت کمپانی‌های تولیدکننده محتوا و یا این که فروش ساخت محتوا مانند رایا مارکتینگ محرمانه بزنید. اسامی این مجموعه‌ها به راحتی با یک جستجوی معمولی در وب قابل دسترسی میباشد. همینطور با ورود به اینترنت‌وبسایت این مجموعه‌ها از تعرفه‌ها و بها‌های ساخت‌و‌ساز محتوا نیز با خبر گردید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 156 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 14:14

وقتی که می‌خواهید از اقتدار حقیقی وواقعی رسانه های طراحی سایت در مشهد اجتماعی به کار گیری نمائید، بایستی تصاویری تعجب آور ساخت فرمائید. در واقع تصاویر 60000 موازی سریع خیس از متن پردازش میشوند. در‌این ارتباط زیرا محصول ها شما بسیار بصری اند برای تکثیر در اینستاگرام مطلوب می‌باشند.

شما می بایست در ساخت‌و‌ساز محتوا برای پیج خرقه

 به‌این تصور کنید که چه گونه مدل و پوسته خاصی از تصویر ساخت نمائید که مارک شمارا به اکران بگذارد. با به کارگیری از زوایا و فیلترهای یکسان، هر تصویر را یکسان نکنید، ولی در عین درحال حاضر می بایست در تمامی تصاویر یک زمینه وجود داشته باشد.
پس همانگونه که در درحال حاضر تولید یک کاتالوگ برای گروه تازه خویش می‌باشید، به آن تصور کنید. صرفا به این دلیل‌که تصاویر را یکی‌از یکی از ارسال می‌کنید، بدین مفهوم وجود ندارد که می بایست نام‌و‌نشان مارک خویش را در هر عکس به طور کامل تغییر تحول دهید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 14:46

Joost: نمی اقتدار خاطرنشان کرد که طراحی سایت در مشهد فورا سبب می‌شود سکو تارنما شما بالا برود. اما به گوگل یاری می نماید محتوای شما‌را خوب بفهمد. که‌این عمل مدام برای استخراج نتیجه ها عالی اثرگذار میباشد و به شما امداد می نماید. اما بی‌شک نمی اقتدار ذکر کرد که در‌صورتی‌که برگه ای دارید که از بلوک محتوا مربوط به لغت ها کلیدی سود میبرد، جايگاه بندی ورقه برای یک‌سری واژه و کلمه کلیدی مرتبط نیز آسوده خیس باشد.

خب این بهتر میباشد ولی اتصال بلوک محتوا با Yoast بهینه سازی چه‌گونه جاری ساختن می‌گردد؟
Joost: بلوک های محتوای Yoast سئو با داده های متا schema.org تشکیل‌شده و به زودی اولی بلوک ها منتشر خواهند شد. به عبارت دیگر شما حاذق خواهید بود اینگونه بلوک هایی را در ویرایشگر گوتنبرگ تعیین فرمائید. این بلوک ها به شما امداد می نماید تا آحاد داده های ما یحتاج را به طور یکجا و در کنار هم داشته باشید. و داده های ساختار یافته را نیز به آن ها اضافه فرمایید. این شغل سبب ساز می‌شود محتوای شما به شایسته ترین صورت ممکن برای موتورهای کاوش قابل درک باشد.

Omar: همینطور این شغل به تولیدکنندگان و ویراستاران محتوا یاری می نماید تا محتوا را به طور ایجاد کرد یافته در وبسایت خویش قرار دهند. برخی از ساخت کنندگان محتوا تمامی داده ها را به محتوای خویش اضافه نمیکنند. ولی در شرایطی‌که از بلوک های محتوا به یار و همدم داده های ساختاری مصرف شود، تک تک داده ها ما یحتاج به محتوا اضافه شود. ما در درحال حاضر ساخت فراگیری هایی برای شناخت یوزرها با بلوک های محتوا هستیم.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 13:54

برای اینجانب رکودی که در سال 2000 صورت طراحی سایت در مشهد بخشید لحظه ای بود که به طور بی نقص خویش را سرگرم پروژه های متن گشوده کنم. بقیه معاش اینجانب مستقیما به آن لحظه متعلق میباشد و تصمیم هایی که در آجل گرفتم نیز در ادامه زد خورد با پروژه های متن گشوده بود. کارفرمای آجل اینجانب، منرا استخدام کرد به دلیل آن که آن ها تا قبل از این از کدهای متن گشوده اینجانب در یک کمپانی دیگر به کارگیری می کردند. این برای اینجانب فوق العاده بود که بتوانم پیش از ورود به یک کمپانی سریعا راه و روش را برای خویش گشوده کنم. عاقبت اینجانب در یک شروع آپ متن گشوده بومی شدم و شغل خویش را در آن استارت کردم.

این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که توسعه و گسترش دهندگان اپ در دنیای مدرن به آن احتیاج دارا‌هستند. کارایی نمائید مهارت های جدیدی پیدا نمایید. شما می‌توانید به راحتی ببینید که بازار در هم اکنون جنبش میباشد و شما می بایست در سعی باشید تا خویش را به بقیه توسعه و گسترش دهنده ها برسانید. شما بایستی اثبات فرمائید که فقط یک ماشین اپلیکیشن نویسی نیستید.

 

ایفا عمل های متفاوت در‌این روزگار برای پیشرفت دهندگان نرم‌افزار
شاید این زمینه در بالا بسیار بی آلایش به لحاظ رسد اما به هیچ عنوان این طور وجود ندارد. اینجانب نمی دانستم که چه اتفاقی در آجل خواهد به‌زمین‌خورد، ساختن پروژه های متن گشوده فقط کاری عدم وجود که اینجانب در‌این روزگار اعمال دادم. بعضا از اقداماتی که درین عصر ایفا دادم نیز بسیار بیهوده بودند. برای مثال اینجانب وقت و پول بسیار متعددی را صرف یادگیری UML کردم و این را به شما می‌گویم که در بین همه مواقعی که حافظه گرفتم صرفا نمودارهای توالی برای اینجانب اثرگذار بودند. اینجانب درین زمان حتی بدین زمینه پندار می‌کردم که سند  Rational Rose را نیز اخذ کنم.

اینجانب همینطور درین عصر آغاز به نرم افزار نویسی و تمرین مورد ها متفاوت کردم. این موردها برخی اوقات برای اینجانب به عبارتی قدر موءثر بودند که تجارب ایجاد کرد پروژه های متن گشوده برای اینجانب اثر گذار بود و به طور تقریب بخشی از شغلی که اینجانب در بعدی بدست آوردم متعلق بدین موردها بود.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 131 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 13:40

ادراک فرضیه و تدبیرها
فرضیه و حدس از اجزای متفاوت شیوه علمی طراحی سایت در مشهد میباشند. نحوه علمی یک روند سیستماتیک میباشد که به نادر کردن جهت گیری ها در پژوهش ها امداد می نماید و با تولید سوال های تحقیقی بهتر و مطلوب آغاز میشود.

سوال های تحقیقی
سوالهای تحقیقی- توصیفی مبتنی بر مشاهدات انجام یافته در پژوهش ها گذشته یا این که زود گذر ساخت می گردند. این نوع سوال ها پژوهشی اکثر اوقات کمیت و چگونگی این مشاهدات را معین می نمایند. برای مثال ، هنگام تماشای طیوران ، متوجه میشوید که سیرتکامل خاصی از گنجشک ها، تمامی ، آشیانه های خویش را با مواد یکسانی مانند علف ساخته اند . یک پرسش تحقیقی- توصیفی این میباشد: "به صورت میانگین چقدر علف برای ایجاد کرد آشیانه گنجشک به کارگیری می گردد؟"

استیناف نوشته ی علمی تفاوت دربین ساخت‌و‌ساز یک فرضیه و در نظر گرفتن در بیزنس را به شما مخاطبین گرامی پیشتهاد می‌کنیم.

سوالهای تحقیقی- توصیفی باعث به سوالهای علتی ( گویا عامل و انگیزه)  می گردد. این نوع پرسش پژوهشی پیرو فهم این میباشد که چرا ما روندها یا این که الگوهای خاصی را مشاهده می‌کنیم. چنانچه به مشاهدات خویش در خصوص آشیانه گنجشک ها برگردیم ، یک پرسش علتی ( گویا برهان و انگیزه) این پرسش خواهد بود که "چرا آشیانه گنجشک ها به مکان شاخه ها با علف ساخته میگردند؟"

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 13:48

در بعضی از رویدادها، وقتی مجبورید طراحی سایت در مشهد به دیگران از طریق نوشتن نامه های اثرگذار روحیه دهید، لازم است تا از الگوی مناسبی نیز بهره ببرید. لذا در ادامه برخی از نمونه الگوهای پرکاربرد ذکر شده است که می توانید از آنها بهره ببرید. الگوی های نامه های الهام بخش زیر به شما کمک می کند تا شروع کنید.

از جانب،

_____________

_____________

تاریخ (تاریخ نوشتن نامه)

به،

________________

________________

موضوع:_________________________________________

_________________ عزیز ،

ارسال نامه ها و پیام های الهام بخش در قالب ایمیل 

من شنیدم که در امتحان ____________ خود شکست خورده اید و نمره خوبی بدست نیاوردید. از اینکه غذای خود را کنار گذاشته اید و ناامید شده اید، متاسفم. پسرم ، یک شکست در زندگی نباید شما را ناامید کند. افسرده شدن با یک شکست، توهین به قدرت بی نهایت شما است.

پسرم، زندگی یک گذرگاه است. برای رسیدن به مقصد باید استوار گام بردارید. لذا تا رسیدن به مقصد توقف نکن چرا که یک روز، قطعا به آن خواهی رسید. سخت کوشی همیشه جواب می دهد. قدرت خود را باور کن. یک شکست فقط نشان می دهد که شما از آمادگی خوبی برخوردار نبوده اید. خود را برای حرکات بعدی آماده کن. هدف خود را تعیین و آن را با رنگهای پررنگ برای خود ثبت کن.

دعای خیر من همیشه با شما است. شک نکن که خداوند همیشه همراهتان است. از همه مهم تر، قدرت شما همیشه همراهتان است. ما به شما و به قدرت های شما ایمان داریم. پسرم، تو می توانی درخشنده ترین باشی.

امیدوارم از احساس ناامیدی دست بکشید و با ذهنی شاداب، سفر خود را آغاز کنید. اگر به کمک من نیاز دارید، هر زمان که مایل بودی، می توانید با من تماس بگیرید.

ارادتمند شما،

(__________________)

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 153 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 18:19

اینکه شم فرمایید که سهیم معاش شما طراحی سایت در مشهد مدام و در مجموع حال و روز مراقب شما میباشد و می اقتدار همواره همانند یک کوه به وی توکل نمود، بسیار اساسی میباشد. شاید یاداوری زبانی این اصلی اثر آنچنانی نداشته باشد ولی به طبع زمانی مبادرت به تهیه و تنظیم محتوای تشویقی نموده و در آن دفاع خویش را به وی نماد می دهید، او میتواند در مواردی که در گیر تنش گردیده است، از آن منفعت پیروزشود. در پی مثال هایی نام برده میباشد که اشکال متن تشویقی مفید نام برده میباشد که میتوانید از آنان الهام بگیرید:

 "امروز و هر روز اینجانب به تو وجود تو افتخار می‌کنم و می بالم."

 "شما شگفت انگیز میباشید و این هیچ وقت تغییر‌و تحول نخواهد کرد ، اساسی وجود ندارد که امروز چه اتفاقی می افتد و چه‌گونه رقم خواهد خورد البته داشتن شما غایت آرزوی هر فردی میباشد."

"به خاطر داشته باشید: شما برای این شغل درست شده اید و در‌صورتی‌که همت فرمایید میتوانید به شایسته ترین ها دست یابید، فراموش نکنید که همواره با شما هستیم."

 "کل دور‌وبری ها اینجانب، به حالت و داشته های اینجانب حسادت می ورزند که با کسی مثل شما زرنگ و غالب آشنا گردیده ام."

 "اینجانب برای شما آرزوی توفیق می‌کنم، ولی می‌دانم که شما به آن نیازی ندارید و از هر نظر بدون نقص و بهتر می باشید."

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 114 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 13:00

آیا بایستی از NET Standard. خداحافظی کنیم
با اعلان .NET 5 در سال پیشین و اعلان‌های آتی طراحی سایت در مشهد منتهی به MSBuild 2020، یک پرسش بزرگی که پیش میاید این میباشد که چه اتفاقی برای " NET Standard." میفتد.

چرا ما NET Standard. را داشتیم

بیایید یک گام به عقب برگردانیم و ببینیم چه طور و چرا NET Standard. پدید آمد.

زمانی NET Core. برای نخستین دفعه منتشر شد، معضلی پیش آمد. ما تک تک این کتابخانه‌ها را داریم که پیش از این برای NET Framework. مندرج میباشد، آیا حقیقتا میخواهیم تمامی آنها‌را مجدد برای NET Core. بنویسیم؟ با اعتنا به اینکه اکثریت NET Core. اول بخشی از NET Framework. برای عمل cross platform بود، بخش اعظمی از signatureهای (امضاء) متدها و کلاس‌ها یکسان بودند (تا جایی که خواهیم توانست بگوییم بیشتر آنها بودند).

بیایید یک نمونه بزنیم. بیایید بگوییم که می خواهیم فایلی را با به کار گیری از فراخوانی استاندارد File.ReadAllLines(string path) باطن کتابخانه خویش گشوده کنیم. در حال حاضر این حادثه می‌ افتد که در شرایطی‌که شما این کد را داخل NET Framework.، NET Core. یا این که حتی Mono بنویسید، این به عبارتی پارامترها را میگیرد (یک متغیر string path)، و به عبارتی چیز را برمی‌گرداند (یک آرایه حرفه‌ای). اکنون چه گونه این تلاوت پوشه را فراخوانی می‌نماید که برای پلت‌هیبت خاصی میباشد (از جمله NET Core. و Mono ممکن میباشد دارنده کد خاصی برای مسیر پوشه‌های مک داشته باشند)، ولی فیض می بایست مدام یکسان باشد، یک آرایه فن‌ای خطوط از فولدر.

پس در صورتی‌که ما کتابخانه‌ای داشته باشیم که کاری نمی‌نماید جز اینکه یک پوشه را برای قرائت خطوط و برگرداندن آن گشوده می‌نماید، آیا حقیقتا بایستی این کتابخانه را یک‌سری توشه برای کادر‌ورک‌های متعدد منتشر کنیم؟ عالی، اینجا جایی میباشد که NET Standard. وارد می گردد. معمولی‌ترین راه و روش برای تفکر کردن در خصوص آن، تعریف‌و‌تمجید لیستی از کلاس‌ها و متدهایی میباشد که هر پلت‌هیبت برای اجرای آن موافقت می‌نماید. براین اساس چنانچه File.ReadAllLines() بخشی از استاندارد باشد، پس قادر خواهیم بود مطمئن شویم که کتابخانه ما میتواند تنها یک توشه تحت عنوان کتابخانه NET Standard. منتشر گردد، و روی یکسری پلت‌هیبت فعالیت نماید.

NET Standard. راهی برای پلت‌هیبت‌های متفاوت NET. ارائه میدهد تا دسته‌ای از signatureهای رایج اسلوب را به اشتراک بگذارند که به سازندگان کتابخانه این قابلیت و امکان را داده میباشد تا یک توشه کد را بنویسند و آن را بر روی پلت‌هیبت‌های گوناگون انجام نمایند.

NET Standard. دیگر موردنیاز وجود ندارد

اکنون که ما به امروز رسیده‌ایم می‌شنویم که NET Standard. دیگر ما یحتاج وجود ندارد. و دو عامل اساسی برای این دستور وجود دارااست:

کوشش NET Core. از NET Framework. بالاتر رفته میباشد. یعنی ورژن‌های تازه NET Standard. دشوار به دست می آیند.

در بالا، NET Core. زیرمجموعه‌ای از همت NET Framework. بود. بدین ترتیب NET Standard. یک طریق حدودا اظهار گردیده بود، در صورتی شما کتابخانه‌ای برای NET Framework. نوشتید، چطور شما می دانید که فارغ از پیکربندی خاصی برای NET Core. فعالیت خواهد کرد. آری، NET Standard. نیز تحت عنوان راهی برای دیدن تلاش در پلت‌هیبت‌های دیگر مثل Mono، Xamarin، Silverlight و حتی Windows Phone به کارگیری میشد. البته ما فکر میکنیم بیشتر مفاد به کار گیری برای تطبیق NET Framework => .NET Core. بود.

به عبارتی‌طور که NET Core. قابلیت و امکان‌های خویش را ساخت و ساز نموده است، اصولا هنوز هم سعی بر استحصال به تساوی خصوصیت با NET Framework. را داشت. براین اساس به محض تکثیر ورژن جدیدی از NET Core. در هر سال، ورژن جدیدی از NET Standard. نیز با آن منتشر میشد، که حدودا صرفا به‌دنبال signatureهای متداول اسلوب در بین NET Framework <=> .NET Core بود. براین اساس در غایت NET Core. از NET Framework. بالاتر رفت، یا این که دست‌کم میگوید "ما هیچ چیز مازاد را حمل نمی‌کنیم. این مرحله اساسا NET Standard 2.0. میباشد.

ولی هویدا میباشد که NET Core. متوقف نمیشود و خصوصیت‌های جدیدی به NET Core. اضافه میگردد که در NET Framework. نیستند. البته به روز‌های NET Framework. در بالا معدود می باشند و مسافت در بین آن ها زیاد میباشد. براین اساس با اضافه شدن خصوصیت‌های‌ تازه به NET Core.، آیا آنها منطقی را میسازند تا به ورژن تازه استاندارد اضافه شوند با دقت به اینکه NET Framework. هیچ زمان آن استاندارد را پیاده‌سازی نخواهد کرد؟ تا حدی... یا این که دست کم آنان کارایی کرده‌اند. NET Standard 2.1. واپسین نشر استاندارد بود و به وسیله Mono و Xamarin پیاده‌سازی شد، البته خیر به وسیله NET Framework.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 14:03

رایج‌ترین الگوی معماری، الگوی معماری layered طراحی سایت در مشهد میباشد. الگوی معماری layered یک الگوی n لایه‌ای (n-tier) میباشد که اجزا در لایه‌های افقی سازمان یافته‌اند. این یک شیوه مرسوم برای پباده سازی بیشتر قابل انعطاف‌افزارها میباشد و به معنای خویش استقلالی میباشد. این یعنی تمامی اجزا به هم وصل میباشند ولی به یکدیگر متعلق نیستند. هر لایه از الگوی معماری لایه‌ای دارنده نقش و مسئولیت خاصی در نرم افزار میباشد. برای مثال،presentation layer مسئولیت مدیر کلیه رابط های کاربری و منطق پیوندها مرورگر را بر عهده دارااست، در حالی که business layer مسئول اجرای قانون ها خاص business مربوط به درخواست میباشد.

یکی خصوصیت‌های قوی الگوی معماری layered طلاق تعلق‌ها از اجزا میباشد. اجزای جان دار در یک لایه خاص صرفا با منطقی رمز و شغل دارا‌هستند که مرتبط با آن لایه میباشد.

مزایا

قابلیت و امکان آزمایش بالا به جهت اینکه اجزا به لایه‌های خاصی در معماری وابستگی دارا هستند، لایه‌های دیگر می توانند mock شوند، براین اساس آزمایش این سرمشق نسبتا سهل میباشد.

سهولت بالای گسترش به جهت اینکه این سر مشق تماما شناخته‌گردیده است و پیاده‌سازی آن بیش تر از حد غامض وجود ندارد، همینطور اکثر کمپانی‌ها با جداسازی تیم مهارت‌ها بوسیله لایه‌ها، نرم‌افزار‌ها را گسترش میدهند. این سرمشق به یک تعیین طبیعی برای توسعه و گسترش بیشتر نرم‌افزار‌های تجاری تبدیل شد‌ه‌است.

قابل مراقبت

به راحتی می‌قدرت نقش‌های غیروابسته را تخصیص اعطا کرد

آپدیت رسانی و ارتقاء لایه‌ها به طور مستقل سهل و آسان میباشد

مطلوب برای:

نرم‌افزار‌های تجاری که کارهایی بالاتر از عملیات CRUD جاری ساختن می دهند

نرم‌افزار‌های جدیدی که می بایست سریع ساخته شوند

مجموعه‌هایی با بسط‌دهنگان بی‌تجربیات که هنوز معماری‌های دیگر را به خیر و خوبی فهم و شعور نکرده‌اند

اپلیکیشن‌هایی که به استانداردهای ظریف محافظت و آزمایش نیاز دارا‌هستند

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 359 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 13:48